16 Kasım 2010 Salı

Avea - Turkcell Reklamı

Sevgili Pilokum,

Şimdi seninle bu gün uzun zamandır yine bi farklılık yapıp tv izleme kararını aldım. Bir baktım ki oğlum tvye ilgi duymaya başlamış. Özellikle Turkcell reklamlarına bayılıyor.

Tabi bahs etmek istediğim konu bu değildi :)

Avea mağazalarda indirim yapan bir paket sunmuş, ama sunuç benim sinirimi hoplattı bir miktar..  Karede "hepsini alalım" gibisinden alışverişkolik sinir bozucu sürekli sırıt modunda bi kadın. Bir de indirim gözlüğü takmış. Öyle bir ironik karede, düşünmeden edemedim, acaba o indirim gözlüğü indirimdeki ürünleri gösterirken, ödeme planını da gösteriyor mu? Yada hepsini alınca promosyon olarak ödeme yok mu diyor :D

Böyle bir kriz döneminde yok kriz geçiş döneminde yapılan reklamın içeriği ve kurgusu hiç ilgimi çekmedi doğrusu. Hatta oldukça itici buldum bir müşteri potansiyeli olarak.

Hele de koca pozisyonundaki çocuğun gözlükten önce ve sonra modu çok komediydi :) GÖ - GS Yani bir rol bu kadar mı yapmacık durur bilemicem.

Daha eğlenceli ve mantıklı reklamlar bekliyoruz aveacığım...

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails