2 Mart 2012 Cuma

Kendime Serzeniş mi, Bu da, Ne?

Bazen yazılar yazardım sağda solda karalama kağıtlarına
acımasız sözler,
serzenişler, inat ve kinaye dolu...

Buldum geçen gün bir kırıntı gibi, buruşturulup atılmış bir köşeye eski bir çorap gibi
Açıp bakmak istedim, acaba ne yazmışım kime kızmışım diye kendi kendime bıdırdanarak..

Bu süreç çok da uzun sürmedi aslında, hemen açmaya başladım kıvrım kıvrım buruşturulmuş geçmişimi..
geçmiş zaman, di-li geçmiş zaman..
Yazmış-tı Bir köşeye atmıştı..

Açtı di-li geçmiş zamanı...

yanılmamıştım.

Yine öfke-kinaye-sitem..

fark ettim ki sevgili kağıt ve kalem..

En zor anımda yanımda bir tek siz vardınız.. Beni dinleyen anlamak isteyen,
Ve kendimi en rahat acımasızca kaleme döküşlerimi benimle paylaşan....

Bakındım sağa sola..

Mutluluk ile ilgili karalamalarıma ne olmuş diye..

Mutlu anlarımda sana nankörlük etmişim. kendime saklamışım o mutlu anlarımı.. Bencillik etmişim nedense.. Şu an hiç anlamadığım bir sebeple..

kendime serzeniş mi, bu da, ne!


03.03.2012 / 04:11

2 yorum:

nox dedi ki...

"hayattan minik kareler"deki sonyazıdan önceki yazına dair yorum:

Allah bağışlasın
analı babalı
hayırlı uzun sağlıklı
mutlu güzel ömür geçirsin,
kut'lu olsun, açık olsun bahtı;

agu desin, bab anne desin
görsün gökyüzünü
su içsin, gülümsesin
gözteması kurup
kalbinizi masumluğu ile cızır cızır yaksın,
milyon kere şükrettirsin, sevsin okusun
kardeş bilsin canları
yengi yenilgiden uzak
ilge ve çocukça geçsin,
çocukluğunu yaşasın
sbs'den sınavlardan öss den uzak,
asıl olanın çıplak ayakla topraga basmak olduğunu yaşasın

amin amin amin
cümlemize
amin

bizimkinden 2 ay küçük diyecektim, fotograf 2011 e ait;10 ay büyükmüş,abiymiş;)

Burcu dedi ki...

@infantulus, Her bir mısrasından kelimesine kadar defalarca amin... :)

Allah bağışlasın. Sizin bebeğiniz içinde sizin bu dileklerinizden öte ne yazılabilir bilemiyorum ama..

neredeyse tüm dileklerinizde hemfikir olarak bebeğinize nasip olmasını da temenni ederim.

Çok teşekkürler :)

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails