19 Haziran 2010 Cumartesi

Hayat Bir Sahne 1

Hayat bir sahne derler, her zaman.

Bizler de oyuncular mışız? Kendi oyunumuzu oynar keyf sürer mişiz, kendi kendimize eğlenir güler ağlarmışız.

Bunları da başrolünü oynadığımız sahnenin ardında yaparken her pasif karakter de aslında bir baş rol oyuncusu imiş.

Sıkıcı bir filmde baş rol oynamak gibisi var mı ya.. Şahane olurdu diyen var mı?

Tercih hakkımız olsa, bol atraksiyonlu bir filimde başrol oynamak isteriz.

----

Bu gün bir filim izledim, aslında yeni bir şey değil ben hergün film izlerim :) Televizyonsuz hayatı konforuna sahibim. Teknolojinin en büyük sevgilisi ve bağımlısı haline geldiğimiz pc sayesinde.. Dünyadan kopmadan, ama zevk ve eğlencemiz doğrultusunda her pencereye açılabilen pc..

Herneyse..

Filmde ninjalar ve intikamı anlatılıyordu, acayip kanlı bir filmdi. Ama kurgusal olarak komedi gibi gelmediğini söyleyemeyeceğim.
Bu arada filmi merak eden varsa, burdan sonrasını okumasın, zira filmlerin konusunu deşifre etmekte üstüme yoktur :))
Film izlerken eleştiri yazsam eleştirmen olurdum herhalde :) Tabi kendi başrol oyuncum olduğum filmde ben bir eleştirmenim.. Sıkıcı bir film gibi gelmesin oldukça keyifli bir film benimki.
Ninjalı filme geleyim, adamlar öyle zor koşullarda öyle çok çalışıp acıya dayanmışlar ki, artık kendi kendilerini iyileştirmeye başlamışlar. Ikınıp sıkılıp bakıyorsun, kılıç yarası kapanmış..
Kılıcı bir savuruyor, batırdığı yerden kan akmıyor resmen fışkırıyor. Aslında bunu izlerken şu geldi aklıma bir ninjanın kanını bağışlasan, 5 ünite kan çıkar kansızlık sorunu kalmaz :D Kansızlara destek ünite bağla, ohh süper..
Kılıç çarptığı yerden hortum gibi kan akar mı?.. Komikti.
Katil ninjalar bir kızın peşinden gider, olağanüstü yetenekli bu katil ninjalardan ayrılan diğer ninja kızı kurtarır, işte işin şaka kısmı burada başlıyor. Hedef kız. Lakin, kızın olduğu yerde bir sürü asker korurken, ninjalar askerlere saldırıyor hepsi kan fıskıyeleri altında dolanırken, kız ordan sağ çıkıyor e bağlanmış iyi kalpli katil ninjayı kurtarıyor..

Gerçekten sinir bozucu amaçsız ve kötü efektli bir filmdi.

---

Sonra düşündüm ben nasıl bir filmde oynamalıyım....

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails