6 Şubat 2011 Pazar

Kış Yorgunluğu... :)



Soğukların gelmesi ile sertleşen rüzgarlı kış günleri, ve soğuk getirisi nezle grip boğuşması ile uğraşırken nasıl bir melaknoli dalgasıdır bu kardeşim, akıl almıyor.

Uyanmak istemiyorum sanki. Depresyonik bir durum sanırım. Yada ankisiyetem mi bozuldu acaba, tabi o da mümkün :)

Naısl bir tatlı uykudur bu böyle uyanınca da bir tatlı sürdürülebilirlik hevesi ve neticesinde histerik tatlı krizi. "Nere kadar bu böle aboww " dediğimi duyar gibisiniz değil mi?

Doğum sonrası kilocukları henüz yeni vermiş iken, bu psikoloji biraz sıkıntı vermiyor değil hani..

Bu arada artık bir tasarımcıyım.. Web tasarımlarıma başladım. Bireysel olarak destek almaksızın yaptığım ilk sitem birmiktar eksikliklerle "ki sanatcı için eser hiç bir zaman tamamlanamaz" mantığını es geçerekten diyorum ki, güzel bir site olma yolunda.. Deniyorum göreceğiz.. Hemen incelemek isteyenler için bir link atıyorum buradan..

Diğer yapmaya başladığım sitem ise daha çook yeni olduğundan bitirmeye yakın iken link atacağım umarım beğenirsiniz. Bu kişisel bir site. çalışmalarımı falan yayınlayacağım bir tarla benim için. Ekip biçeceğim :)

Yine uykum geldi sanırım.. Bi koşu uyuyayım ben.. Geliyorum...:)

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails