18 Şubat 2011 Cuma

TV Box


Vee bir değişiklik yapıp tv izlemeye başladım.

İzlediğim dizilerden biri Adını Feriha Koydum, Muhteşem Yüzyıl ve Karadağlar. Show TV bu sezona oldukça güzel girdi, yarışmalarını da keyfle izliyorum. Hele Acuna ailecek hayranız :) Yok böyle bir dans muhteşem bir yarışmaydı, Defnenin Ölümü ile üzülerek izlediğimiz ve gözyaşlarımızı tutamadığım son bölüm hem etkileyici hem acıklı olsada alkışı hak etti.

Yetenek Sizsiniz ayrı bir yazı konusu :)

Öncelikle aklıma takılan bir soru şudur ki, O kadar güzel dizilere altyapıya rağmen O güzel yalan içerikli feriha dizimizin bitiş müziği ne kadar kötü öyle.. Ciddi manada itici, sanki radyoda program bitmiş de, yas tutun amann melankolide bu kadar der gibi.. Her dizi sonrası "allam ne kötü bir müzik bu ya" diye düşünür buluyorum kendimi..

Bir de Çember yarışması çıktı, sabır, stres, bıdı bıdı çene kavgalar...:) Çok gereksiz bir yarışma diye düşünüyorum, bence Ahçılık yarışması daha çok tutacaktır. Selda nasıl bir karakterdir öyle ya...! Trajikomik!

2 yorum:

korkekork dedi ki...

TV, seni senden alir; hayatin gercekliginden ote, kendi sanal gercekligini "sen" yapar; birden dizi senaryolarindaki kimliklere burunur; aklindaki melodiler programlarin muzikleri olur ise bu saklambac oyununda "elma dersem cik, armut dersem cikma" sozundeki ELMA ile yeniden kendini bulabilir misin?

Burcu dedi ki...

:) Felsefik arkadaşım benim..

Haklısın, lakin kurgumdaki müzikden ziyade haddim olmasada ir kurguya müzik uyarlamak, hiç yakışmayan bir final müziği. İtici.. İntro güzel ama final kötü..

Misal Muhteşem Yüzyıla sözümüz var mı? yok :)
Yada diğer dizilere.. Ben stilini itici buluyourm çok melankoli kokuyor, ve dizi formatına uymamış diye düşünüyorum.

Tabi bu benim düşüncem:)

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails