15 Şubat 2011 Salı

Psiko * Günlük



Hey günlük!

Nasılsın bakalım, hmm ben mi iyiyim iyiyim. Napayım işte iş güç, okul, ev derken yuvarlanıp gidiyoruz..

Hahah nası kandırdım yok öle bişi... Çok yoğunum şekerim öyle böyle değil, kendimi bunalım bunalım bunalımda buluyorum.. O kabus senin bu kabus benim... Denizlerde yüzer gibiyim, hemde çok fenasından..

Neyse kelimesini sevmesemde, ki genelde birilerinin söylediklerini geçiştirmek için kullandıkları bir kelimedir. Arada sırada işe yaradığı oluyor :)

Geçen gün doktora gittim, bademciklerimi göstercektim. Sonra vaz geçtim,  haydi dedim bir psikolog yapayım..

Doktorla aramızda geçen diyalog aynen bu şekilde, tabi bir kısmı, hepsini yayınlamak pek uygun olmaz. :)

*   İyigünler
-   İyigünler
* Nasılsınız?
-Teşekkürler siz?
*İyiyim teşekkürler..
-Evett, çalışıyormuusnuz?
*.........fln filan..
-neyiniz var?
*Doktor bey dengem bozuk, ani tepki veriyorum ayarsızım..
-hmm güzel. Bu ilacı bir ay kullan sonra gel.
*Doktor bey neyim var teşhis nedir?
-Ayarınız kaçmış.

Aaa ciddimisiniz doktor bey ben fark etmemiştim :)

1 yorum:

Burcu dedi ki...

:))) Bende gittim o doktora, sanırım benzer cümleler kurmuştu..

Standarda bağlıyorlar sanırım..

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails