25 Temmuz 2010 Pazar

Clash of the Titans - Titanların Savaşı



Clash of the Titans - Titanların Savaşı


Son günlerde sinema sektöründeki canlanma ile farklı tarzlarda filmler vizyona girmeye başladı. Ben her tarz kitap okumasını da film izlemesini de severim, siyasi olanları nedense hep sıkıcı bulmuşumdur.
Belkide sevmediğimden olabilir. :)

Titanların Savaşı oldukça heyecanlı ve görsellik açısından zengin bir film olsa da ilk izlemede aklıma takılan bir kaç soru oldu. Gerçi sonradan film olsun diye bazı detayların geçiştirildiğini fark ettim. Bilemiyorum belki de bana öyle gelmiştir.

Ölümsüz karakterimiz, oldukça atraksiyon sahibi, başlangıçta öz güvenden yoksun bir asker formatında olsa da sonradan toparladığını ve filme adapte olduğu gözümden kaçmadı. Tanrılar mevcut tartışmalarını yine yaptılar, lakin yine Zeus düşünce yapısı etkendi.

Yaratıklar ve Medusa, hatta diğer detaylar grafikler mükemmeldi diyebilirim. Mutlaka izlenmesi gereken bir film.

Kafama takılan sorulardan biri ise şu oldu, Kral Neden aldatan eşini doğum yapana kadar bekledi öldürmek için. Trajikomik. Madem öldüreceksin neden doğumuna kadar bekledin. Anca mı aklına geldi acaba, aldatıldığı!!
Tabi o zaman karakterimiz doğmaz ve film olmazdı :D...

Sahnelerden bir kaç resim sizin için seçtiklerim:

Dünya güzeli Medusa, lanetiyle karşınızda.. Ama hala güzel. Bence kusursuz. Kuyruğu dışında..

Medusa'nın ini: Gariptir ben Medusa'nın daha çok sulu bir yerde olduğunu biliyordum, burada ateş içinde, kurumuştur yılan derisi, biraz mantıksız olmuş ama görsellik güzel.



Kader Cadıları, üçüzler..Ve tek ortak gözleri..


2 yorum:

allecra frain dedi ki...

güzel filmdi valla.. gerçi sevgiliyle gittik bikaç sahne kaçtı ama olsun :Pp

Burcu dedi ki...

:)) ee olur o kadarcık:) Bende beğendim ama sinemaya gitmek zor bebekle.. Ne yapar bilmem, orda.. Kesin koltukların tepesine tırmanır, ekranı pek sevmiyor da:D neyse inş hep öyle devam eder:) ileride nasılsa öğrenecek teknolojiyi acelesi yok..

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails