26 Temmuz 2010 Pazartesi

Sevgili Günnük : Dreamweaver ben geldimm.



Uzun zamandır evde olmamın verdiği olumsuz enerji ve tabiki işe yaramama duygusu beynimi sömürürken, aklıma bir fikir geldi.

Web sitesi tasarlamak! Nereden geldi şimdi bu fikir? Şuradan..
Bloguma davet ettiğim arkadaşlarımdan biri, 1 tl karşılığında info almamı önerdi, onu araştırdığım süreçte kostüm atölyemizin sitesinin aktif olmadığını fark etmem ve wix diye bir firmanın site tasarım şablonlarından biri üzerinde geçirdiğim 7 saat sonrasında..
Keyifli bir çalışma çıkması neticesi ile, Dreamweaver öğrenme kararı aldım.. 2 günde :)

Şu an tam tempo Dreamweaver çalışıyorum, şimdilik zor geliyor, ama öğrendikçe komutlar kolaylaşacaktır.

Kullanım şablonu Autocad i aratmayacak türde karmaşık, çok yabancılık çekmedim.

Başaracağıma inancım büyük olsa da itiraf ediyorum korkmuyor da değilim. Ya köpek balığı çıkarsa...!

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails