22 Ağustos 2010 Pazar

Günnük Undefined!!!



Sevgili Günnüküm,

Genelleme ile yazıya başlamaktan nefret etsemde, manasız başlangıçları nedense pek sevmiyorum. Yazmayı hep  sevmişimdir, ama genelde yazdıklarımı gözden geçirdiğimde ekleyecek bir şeyler bulurdum.

Bu sıra bir ilham eksikliği mi yaşıyorum nedir? Bir eksiklik, aşırı melankoli hakim bende..

Bu durumu aşma kararı almam ile beraber, kendimi yeniden bloguma adamaya karar verdim..

Eskiden bir blogum vardı çok severdim, pek iyi anlaşırdık kendisi ile, ama şifresini unutmam dahilinde yabancı düştük birbirimize, tanırken tanımaz oldu beni.

Ben de ona bu hakkı verme kararı verdim.. Artık özgürdü.. :)

Herneyse, şimdi yeni blokum var mutluyum mesudum yazıyorum ne olmuş yani..
Hmm iyi olmuş iyi..:D

Hiç yorum yok:

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails