31 Ağustos 2010 Salı

KİPA - Buzdolabında zor zamanlar!



Geçtiğimiz 4 gün öncesi zaman diliminde zor saniyeler geçirmeme sebebiyet olan ve Buzdolabı, klima ayırımımın ne olduğunun farkındalık derecemi sarsan bir süreceme-deyim hala kurtulamadım..
Bazı temel olmayan, hatta çoğu sonradan gerekli gibi gözüken ve gereksiz olan bir şeyler için cebimizdeki tilkiyi rahatsız etmek için KİPA'ya gittik.
Dışarısı nasıl bir sıcak hemde yağmur öncesi sıcağı gibi ki sonrasında bir yerlere yağmış ki bir rahatladı hava fırtına bilem kopardı. Herneyse devam edeceğim konuyu olabildiğince saptırmadan. O sıcak ve bunaltıcı havadan oh mis gibi KiPa serindir diyerek, içeri dalışım hayatımın en büyük hatalarında birisi gibi geliyor şu an bana.
Aman allahım, nasıl bir soğuk!!!!!
Dondum.. Resmen dondum yani. hani serinletmek için klima çalıştırılır ya, yok öyle bir soğuk değil bu.
Ürünleri serin tutmak için ayrı dolaplara masraf yapmamak için içerinin ısısını komple 14 dereceye düşüren bir ısı. Nasıl titriyorum.. Oğlumu almışım kucama dondu çocuk diye sarıldım ona ısınsın diye, hay akılsız kafa balıklar temizlencek die beklemek snein neyine. Çık dışarı. Yok bekledim.
Aferin bana......

4 gündür nefes alamıyorum ciğerlerimdeki ve sırtımdaki ağrıdan! Yatamıyorum uyuyamıyorum, eğrilip dorğulamıyorum, ilaç milaç kar etmiyor kabus gibi...

Yakı dene dediler gittim eczaneye, kıza anlattım durumu güldü bana. Öyle hayırdır dedim, bende geçen aynı odlum Kipa neden o kadar soğuk ya muhabbeti ettik uzun süre. :)
Hatta çalışanlarından birinin yüz felci derecesine gelene kadar sağlıksal sorunlara bile sebebiyet vermiş olması oldukça garip..
Hatta bana bir an resimdeki gibi bir yer olsa kesinlikle erimezdi herhalde diye düşünmeden geçemedim.

Buradan şu sonuç çıkarttım, Kipanın müşteri hizmetlerine de ulaşamayıp kırk yerden su getirildikten sonra.. Bundan sonra KİPA ya gitmek yok!!!!!!!

2 yorum:

korkekork dedi ki...

yok yok, git yine ama bu kez kaz tuyu montunla :)

Burcu dedi ki...

Evt ya yazık bana iğne yiyorum 2 gündür :(
Kaslarımı felç eden pis kipa :S

Ama pisliğine yapıciim o dediğini..

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails