22 Ağustos 2010 Pazar

Mırc eğlencesi


Üniversiteden mezun olduktan sonra bir süre mirc programlarına takılı kalmıştım.
Baya eğlenmiştik tabi o zamanlar geyiq-ler uçuşurdu etrafımızda.
Şimdi diyorum da kendime ne kadar boş şeylerle ne kadar çok zamanımı harcamışım.. Tabi o zaman bu keyifli gelir, önümüze gelenle kapışırdık.
Mırc da sohbet yapmanın bile kuralları vardı.
İlginçtir ki hani konuşmaya kalksak eskilerden, ay çok cadıydın sen, lafı tıkardın ağzımıza diyeceklerinden eminim :D

Mırcda sohbet etmek nasıl bir şeydi..

İlk kişisel bilgilerinizi vs girdikten sonra böyle bir sayfa açılıyor, tabi en tepedekiler sorumlu kişiler. Op, +v. gibi size verilebilecek yetkiler ve onurlandırma seçenekleri olur. Genelde kızlara kafalamak amacı ile sahipler tarafından verilir. Sırf muhabbet olsun diye admin yapılır vs..Farklı bir yapılanma.
Tabi büyük global serverlerde muhabbet genelde sınırlıdır. Zaten kanala giren çıkan o kadar çok olur ki onların joined, exit msjlarından bir şey yazamazsınız.. Bu da sinir bozucu kısmı.
O zamanlarda samimi bulunan minik serverler daha keyf verirdi.
İnanın bana güzel arkadaşlıklar da oluşabiliyor.

7 yıl öncesinden bahsediyorum  : ) Ve içlerinden bazıları ile hala görüşüyoruz, tabi sanal olarak :)

Tabi o serverlerde mutlaka bir bil bakalım, sayfası ki orada sürekli sorula rçıkar en hızlı cvp veren ipuçları çıktıkça da puan düşer, en büyük puanı kapar. Genel kültür gerekse de soru gönderen kişilerin genel kültür sorunu olduğunu da düşündüğüm zamanlar da oldu..

Tabi bir de radyo penceresi açılır girdiğinizde, orda da size müzik çalar ve istekte bulunurken sohbet de edebilirsiniz. Tabi o zamanlar netten radyo dinlemek gibi bir lüksümüz olmadığından çok keyf alırdık bi zbu işlemden. Arada çıkan abuk şarkılarda olmasa daha keyf verici olabilirdi tabiki...

Herneyse, geçen gün RK dan tanıdığım Mısram yayındayım deyince merak ettim nasıl bir yayınmış bu.
Aynı Mirc formatı, Giriyorsun ve keyfle Mısram ın listesindeki şarkılardan dinleyebiliyorsunuz. İşin güzel tarafı da şu, istek de de bulunduğunuzda o şarkı elinde olmasa da sizin için hemen temin ediyor ve şarkınıza kavuşuyorsunuz.

Ben çok beğendim, keyf aldım.
Bir denemenizi tavsiye ederim :)

1 yorum:

ata_306 dedi ki...

ben bir kez kız tavladım burda oda anca yalan söyleyerek çünki bu gibi yerlede kızlar yalan söyletiyor kaç kez doğru söylediysem hep hüsran yalana zorluyorlar chat odalarında yalanımda şöyle idi kız muhasebe okuyordu bende bizim nakliye şirketi var tır filom var seni onun muhasebe müdürü yapalım dedim anında msn yolladı :))

İlginizi çekebilecek diğer yazılarım...^^

Related Posts with Thumbnails